Blogul intern. memoria virtuala a companiei


Blogurile s-au dovedit de-a lungul timpului instrumente eficiente şi pentru comunicarea internă şi pentru managementul unei companii. Pe plan intern blogurile sunt folosite pentru a anunţa evenimente de natură să afecteze întreaga companie, pentru a pune la dispoziţia celorlalţi colegi sfaturi şi metode pentru a rezolva o anumită situaţie, anunţuri despre produse, pentru discuţii administrative.

Toate aceste metode de folosire au dus la beneficii mari: folosirea blogului intern a dus la îmbunătăţirea relaţiilor dintre colegi prin atragerea tuturor în procesul de comunicare. Se creează astfel un mediu în care angajaţii îşi dezvoltă spiritul de echipă, în care au curajul şi oportunitatea de a exprima păreri, de a veni cu idei, făcând transmiterea de informaţii şi cunoştinţe mult mai rapidă.

Per total, un blog intern devine memoria virtuală a unei companii.

Further reading:


Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s